Atıştırmalık

Ağustos 05, 2022 glutensizbiz 0 Yorumlar

 Kahvemi yudumlarken tadını alabildim uzun zaman sonra, yok yok bunun covidle bir ilgisi yok. Hasta değilim. Sadece bazen lezzet vermez sana hayat. O lezzeti, duyunun algılama hali için senin yaşıyor olman gerekir. Anı yaşıyor olman, kendini keşfediyor olman gerekir. Balkonumdaki sakız sardunyanın parmak uçlarımda bıraktığı ipeksi dokuyu hissetmem gerekir mesela. İşte tam da o sabahlardan birindeyim yine. Alameti farikası işte bu insanın. Şükürle küfür arasında kaldığında hangi yolu seçtiğinde...

 Neyse kahveden girip mücevherden çıkıyorum bu sabah😉. Karabuğday unuyla harmanlanan pratik bir tarif


1 kabak

1 dal taze soğan

2 çorba kaşığı karabuğday unu

1/2 çay kaşığı phsyillum 

1/2 şişe maden suyu

1çay kaşığı nane

1/2 çay kaşığı zencefil

1/2 çay kaşığı zerdeçal

1 çay kaşığı tuz


Kabakları rendeleyelim.

Taze soğanı ince doğrayalım. Siz çoğaltabilirsiniz. Fazlası Batu’ya dokunduğu için ben az tutuyorum.

Derin bir kaseye alalım. İçerisine maden suyunu ilave edelim.

Tüm baharatları ekleyelim, karıştıralım.

Un ve phsyillumu ayrı bir kapta karıştıralım.

Kasenin içine yavaş ve karıştırarak ilave edelim.

Tavayı alalım ve biraz yağ sürelim.

Kaşık yardımıyla dökelim ve pişirelim.

Her daim her lezzetin farkındalığıyla yaşadığımız anlarımız olsun...

Afiyet Bal olsun...

0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum