Bızzt Tarifler

Sindirim Sistemine Yardımcı Muhteşem Bir Tatlı

Eylül 19, 2022 glutensizbiz 0 Yorumlar

 Merhabalar efendim. Güne her an tüketebileceğiniz ölçüde bir tatlılıkla tarif bırakıyorum. Bağırsak hareketlerine iyi gelen bu tatlıyı eminim sizde seveceksiniz. Ben hindistan cevizi sütü kullandım. Mağlum yasaklardan. Siz hangi sütü kullanmak isterseniz onunla deneyebilirsiniz. Burda püf nokta chia tohumunda...


5 tane kuru incir

2 çorba kaşığı chia tohumu

2. Su bardağı hindistan cevizi sütü

Blenderın içine kuru incir ve sütü koyalım. Eğer incirleriniz sert ise biraz sütün içinde bekletelim.

Rondoda çekelim.

Üzerine chia tohumlarını ekleyelim, karıştıralım.

Servis tabaklarına alalım.

Yaklaşık iki saat kadar buzdolabında dinlendirelim. Jelleşme, kıvam alma halini sağlayan chia tohumudur. Bu yüzden sıvı hali sizde endişe yaratmasın. Demlenme için biraz zamana ihtiyacı var sadece. 

Afiyet olsun...

0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum