Ekmek Tarifleri

Türk Usülü İtalyan Ekmeği Focaccıa

Ocak 17, 2022 glutensizbiz 0 Yorumlar

 Bu ekmekler hem pratik hem içerisindeki malzemeyle birlikte daha da besleyici bir hal alıyor. Sadece mayalanmış bir hamurla keyfinize hitap eden canınızın çektiği malzemeyle destekleyebilirsiniz. Bugün ben közlenmiş kapya biber, patlıcan ve sarımsak ile harmanlamak istedim. Bakalım sizin hayal gücünüzde neler var?


1 su bardağı schar mix B

1 su bardağı çiğ karabuğday unu

1 paket glutensiz maya

1 çay bardağı badem sütü

1/2 su bardağı ılık su

Tuz

1 patlıcan 

1 kapya biber

3 diş sarımsak

Un, maya, tuz, süt ve suyu bir kasede yoğuralım.

Mayalanmaya bırakalım, yaklaşık bir saat ideal mayalanma için

Mayalanırken patlıcan ve biberleri közleyelim. Ben yaz mahsüllerini kullanıyorum. Yazdan yapılan ve derin dondurucuda sakladığımız patlıcan ve kapya biberleri çözüldükten sonra kullanmalıyız

Mayalanan hamurun üzerine malzemeyi ekliyorum.

Eğer sarımsak sevmiyorsanız tercih etmeyebilirsiniz ancak şunu söylemeyelim ki püf noktasıdır kendileri😋

Ve 185 derecede 45 dakika kadar pişirelim.

Çıktıktan sonra temiz bir bezle örtüp üzerini kapatacak şekilde bir kapak ile örtelim. Böylelikle terlemesini ve yumuşamasını kolaylaştırıcaz.

Afiyet olsun



0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum