Hamur İşleri

Kabak ve Lahmacun İkisini Birarada Düşündünüz mü?

Temmuz 19, 2021 glutensizbiz 0 Yorumlar



Vegan Lahmacun


Hamur için;

  • 3 su bardağı schar mix B
  • 2 su bardağı su
  • 1 tatlı kaşığı karnıyarık otu tohumu tozu
  • 1 çay kaşığı tuz
  • Harcı için;
  • 1 kabak
  • 1 kuru soğan
  • 1 tatlı kaşığı domates salçası
  • Kuru nane
  • Tuz


  1. Hamur için olan tüm malzemeyi karıştırıp yoğuralım.
  2. Dinlenmeye alalım.
  3. Bu arada harç malzemesini hazırlayalım.
  4. Kabak ile başlayıp diğer malzemeleri rondoda çekelim.
  5. Çekilen malzemeye bir çay bardağı su ilave edelim. Sulu bir harç her zaman daha iyidir.
  6. Dillendirdiğimiz hamuru mandalina  büyüklüğünde alalım  mı dedim ben? 👀
  7. Hamuru açalım yarım milim kalınlığında. Tabi bu biraz sizin nasıl sevdiğinize de bağlı. Eğer daha çıtır çıtır seviyorsanız daha bile ince yapabilirsiniz.
  8. Harcı üzerine yayalım.
  9. Yağlı kağıt serdiğimiz tepside yaklaşık 15-20 dakika arası kontrollü pişirelim.


Bu arada ben bu malzeme 8 tane lahmacun hamuru çıkarttım. Dört tanesini derin dondurucuya attım, bugün çıkarttım ve çok hızlı lahmacun hazırlamış oldum ve iç malzemesine kapya biber de ekledim eğer sizde eklerseniz çok daha fazla lezzetli olacaktır. 

Deneyin ve benimle paylaşın...


0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum