Tatlı Tarifler

Pestilflan

Haziran 24, 2022 glutensizbiz 0 Yorumlar


Fransız tatlısı olan Flan’ı denemek isterken, neye niyet neye kısmet olan bu tarif halini aldı. Flan’ın yumuşak, damaklarda bıraktığı kadifemsi tadını beklerken sonunda pestile dönen tarifimin adı da ancak Pestilflan olmayı hakederdi diye düşünüyorum. Evet, tarif kadifemsi bir tat değil ancak farklı bir tarif elde etmenin mutluluğunu yaşamış oldum. İlk defa başladığım nohut suyunu pişen bir tatlıda kullanmış oldum. Pişman mıyım? Aslaa😂 👩🏼‍🍳Lezzetini ben çok sevdim. E sizlerle paylaşmasam da olmazdı. 
Şimdiden kolay gelsin...

1 su bardağı kaynamış nohut suyu

1/2 su bardağı agave şurubu

20 cl hındıtan cevizi kreması

1 çorba kaşığı limon esansı

4 çorba kaşığı maizena

 

Tüm malzemeyi çırpalım ve tart kalıbının içerisine yağlı kağıt koyup karışımı içine dökelim.

180 derecede 40 dakika kadar pişirelim.


0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum