Makarna Pilav Tarifleri

Renkli Kinoa

Haziran 13, 2022 glutensizbiz 0 Yorumlar

 Uzun bir yolculuk sonrası evime yerleşip yazmaya ancak fırsat bulabildim. Pandemi sonrası, değişimler ile gidişata uyumlanmak durumdaydık. Tabi ki sonunda klasik gezilerimizde başlamış oldu. Bir kaç ülkeyi daha heybeme eklemiş oldum. Bakalım darısı listemdeki diğer yerlere diyerek bugün size üç renkli kinoa pilavının içine darı, ay çekirdeği içi ve keten tohumu karışımı ekleyerek farklı bir lezzet sunmak istedim. Hadi tarife geçelim.

1.5 su bardağı üç renkli kinoa

1.5 su bardağı su

1/2 su bardağı darı, ay çekirdeği içi ve keten tohumu karışımı ( ben bu karışımı hazır paket aldım ancak siz kendi karışımınızı evde yapabilirsiniz.)

1 közlenmiş kapya biber

2 çorba kaşığı zeytinyağ

1 dal taze soğan

1/2 çay kaşığı karabiber

1/2 çay kaşığı tuz


Kinoayı sudan geçirelim.

Üçlü karışımı ve zeytinyağ ile beraber tencereye alalım.

Biraz kavuralım.

Üzerine karabiber ve tuzu ekleyelim.

Suyu ilave edelim. Pişmeye bırakalım.

Suyunu çekince üzerine közlenmiş kapya biberi ekleyelim. Ben fotoğraf çekimi sonrasında taze soğan ilave ettim ve çok daha lezzetli oldu. 

Afiyet olsun...


0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum