Salata Tarifleri

Bademli Havuç Salatası

Eylül 09, 2021 glutensizbiz 0 Yorumlar

 Kendimi nadasa bırakmış gibi hissediyorum, uzun süredir yazmayınca. Her gün mutlaka ocakta yemek kaynıyor ancak videolandırıp, editlemek sonrasında  aktarmak zorlaşabiliyor. Olabildiğince yakın aralıklar ile tekrar sizlerle olmaya devam etmeliyim, farkındayım😊. En son konservelere gömülmüş olarak mutfakta yaşıyorduk. Evet konserve yapım işi annemde dolayısıyla mutfakta ona rezerve. Tabi annemin yaptığı konserveler dışında efsane bir glütensiz tarhana yapımı var ki....Denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Bayıldım... Tamam hadi bugünkü tarife dönelim artık.

Pratik aynı zamanda besleyici bir salata tarifi. A vitamini kaynağı olan özellikle göz sağlığı için vazgeçilmezlerden olan havuç ve şifa kaynağı olan protein ihtiyacımızı karşılayan bademin buluşması. Birde üzerine sarımsaklı zeytinyağ sos geldi mi. Off diyorum. Sadece beş dakikanızı alacak. Mutfak sizi bekler😉




2 havuç

1 çay bardağı badem

2 çorba kaşığı zeytinyağ

1 diş sarımsak

Tuz

Rendelenmiş havuçların üzerine iri çekilmiş bademleri ekliyoruz.

Ayrı bir kasede zeytinyağ, rendelenmiş sarımsak ve tuzu karıştıralım.

Salatanın üzerine gezdirelim.

Afiyet olsun...


0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum