Siz&Biz

İYİ Kİ...

Ekim 14, 2021 glutensizbiz 0 Yorumlar



 Sen benim en kıymetlimsin...

Dün gibi denir ya, öyle gerçekten. Sabaha kadar baş parmağımı sıkı sıkı tutarak uyuması, gelişiyle birlikte yeni bir dünyaya adım atmamız. O an anlamlandıramadığın tüm duyguların iç içe geçmesi...

 İşte tam bugün 17 yıl oldu...

Anneliğimin başında okuyarak öğrenmeye çalıştığım ardından deneyimler kazandığım ve son noktada tüm eğitimlerin içinde bulunarak ve hayatımıza katarak bir çok durumun üstesinden gelmeyi başardığımız küçük kurbağamsın sen.



Farklı gelişen annesi olarak her gün her anımız kolaylıkla geçmedi tabiki ancak hem benim hem oğlumun gelişimine katkıda bulundu. Ben bunları şimdiki Birgül olarak görüyor ve söylüyorum. 



Ve iyi ki hayatımızdasın. Yaşamını paylaşacağın ailen olarak bizi seçmişsin. İyi ki💖Her gün biraz daha ivme kazanarak kendi hayatını idame ettirebileceğini görmek, işte bu paha biçilemez küçük adam.

💚











0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum