Kurabiye Bisküvi Tarifleri

GLUTEN, SÜT, YUMURTA OLMADAN...

Kasım 06, 2020 glutensizbiz 0 Yorumlar

   

     NOHUT' LUM

                        

                                                     




 Sonbaharın son günlerinde,  sizlere yeniden merhaba demek istedim. Her güne bir tarifle devam etmek, yeni deneyimler kazanıp yeni fikirler üretmek bana da güzel gelecek. Ben nohut'lum tuzlu kurabiyeyi çok sevdim. İlk fırından çıktığında kokusuyla yeme isteği uyandıran, damaklarda dışı çıtır içi daha yumuşak bir tat bırakan tuzlu kurabiye tarifi oldu.

Artık tarife geçmeye ne dersiniz ?

  • 2 su bardağı nohut unu
  • 1/2 su bardağı schär mix B glutensiz un
  • 1/2 çay bardağı zeytinyağ
  • 1/2 çay bardağı sıvı yağ
  • 1/2 çay bardağı su
  • 1 çay bardağı badem sütü
  • 1 domates ince kesilmiş
  • 3 tatlı kaşığı çörekotu 
  • 2 tatlı kaşığı nane
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 1 paket kabartma tozu


Tüm malzemeleri derin bir kabın içine koyup, yoğuruyoruz. Ele yapışmayan bir kıvam aldığında yuvarlayıp elimizle yassı bir şekil veriyoruz. Sonrasında 180 derecelik fırında  30-35 dakika pişiriyoruz. Fırın telinin üzerinde soğumaya bırakıyoruz. Israrla tavsiye ediyorum. Deneyin, çok seveceksiniz...

0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum