Siz&Biz

DONDURMANIN ZAMANI VAR MIDIR?

Mayıs 19, 2021 glutensizbiz 0 Yorumlar

Gluten, Yumurta

Süt ve Süt ürünleri olmadan...            




  Dondurmayı kim sevmez, değil mi? Yazın sıcağında bizi bir adım daha serinleten aynı zamanda damağımızda lezzet şölenleri yaratan bir tattır.

  Dondurmaya lezzet verenin şeker olduğunu düşünebilirsiniz çoğu zaman, lakin rafine şeker olmadan da keyifli tatlar ortaya çıkarta bilirisiniz. Stevia, pekmez, hurma özü, akçaağaç şurubu, bal, meyveden üretilme şeker gibi bir çok alternatifimiz vardır. Yeter ki deneyelim...

  Anlatırken bile şu saatte olmaz diyerek kendimi tutmaya çalıştığım ve kaçamadığım bir tatlıdır benim için. Her çeşidini severim. E mağlum benim sadece keçi sütü kullanabilmem ve oğlumunda hayvansal hiçbir sütü kullanamıyor olması ile dondurmalar tamamen ev yapımına dönüşmek zorunda kaldı. 
  
                                      

  Zaman zaman dayanamayıp sevdiğim bir markayı yediğimde de ağrısını iki gün çekmek cabası oluyor. Bir kaç marka vegan dondurma üretiyor ve bence çok da başarılı. Aynı zamanda sorbet üreten yerlerde mevcut ancak her istediğiniz an ulaşamayabiliyorsunuz. Bu durumda derin dondurucuda bir iki kap dondurma hazırda tutmak benim için efsane kurtarıcı oluyor.

  Bu yıl badem sütünden hindistan cevizi sütüne bir çok süt çeşidi kullanarak bir çok tarif paylaşmak istiyorum sizlerle. Bloğumun temasına pek uymasa da hatta keçi sütünden bir kaç tarif dahi ekleyebilirim. Ne dersiniz?

  




 


















0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum