Kurabiye Bisküvi Tarifleri

BAHARATLI GLUTENSİZ BİSKUVİ

Temmuz 31, 2016 glutensizbiz 0 Yorumlar






                     

          Malzemeler;



    200 gr un
    100 gr margarin vegetal (ben vegetal margarin kullanıyorum,siz dilerseniz  normal              margarin de kullanabilirsiniz)
    1 yumurta  (ben yumurta ekstrati kullanıyorum ,siz yumurta kullanabilirsiniz)
    1 tatli kasigi tarcin
    1/2 cay  kasigi zencefil
    ceyrek cay kasigi karabiber
    1/2 kabartma tozu
    1 fiske tuz



          Yapılışı;


    1-Seker,tarçın,zencefil,karabiber,tuz bir kase içinde karıştırılır.
    2-Yumurta ekstratı hazırlanır,Ekstrat hazırlamayanlar yumurtayı ekleyebilirler.Krema kıvamına gelene kadar blendirla cirpilir.
    3-Un ve kabartma tozu ayrı bir kapta karıştırılır.Krema kıvamında olan karışımın içine un karışımı yavaşça eklenir.Hamur kıvamına geldiğinde buzdolabında iki saat bekletilir.
    4-Fırın 190° ayarlanır.
    5-Buzdolabındaki hamur çıkartılır,3 mm yükseklikte kare ya da yuvarlak  şekilde kesilir.Fırında 10 dakika üzerinin kızarmasına müsade  etmeden pişirelim.









0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum