Salata Tarifleri

SEMİZOTU ve KARİDESLİ

Temmuz 31, 2016 glutensizbiz 0 Yorumlar


 
      Semizotu ve karidesli makarna salatası

   
     Malzemeler;

 500 gr Glutensiz makarna
 Semizotu
 Karides
 Frenk soğanı
 Zeytinyağ
 Sarımsak




    Yapılışı;

1-Öncelikle makarnayı haşlamakla başlayalım
2-Karidesleri ayıklayalım, benim aldığım karides pakette, hazır sadece kuyruk kısımlarından ayıklayıp, tüketebiliriz. Pratik ve benim için iyi bir alternatif. Bu karidesi alabilmek için Batu'nun her isteğimize evet demesi de ayrı bir keyif tabi... Hastasıyız bu karidesin, abartısız tam anlamıyla HASTASIYIZ...;)
3-Semiz otunu yıkayalım, iyice suyunu süzelim
4-Frenk soğanını keselim, evinizde taze soğan varsa alternatif olabilir
5-Haşlanan makarnayı süzelim, tencereye aldığımızda üzerine zeytinyağ ve iki diş sarımsağı kırıp (rende yapmayın) iyice karıştırın
6-Salata kasenize semizotu, frenk soğanı, soğumuş makarnayı ekleyin, karıştırın, üzerini karideslerle süsleyin, ben biraz da keten tohumu ekledim.










0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum