Kek Tarifleri

Damla çikolatalı kek

Temmuz 22, 2016 glutensizbiz 0 Yorumlar




     Malzemeler;

 2 yumurta ekstratı+1 yumurta sarısı
 1/2 su bardağı stevia
 1 limon kabuğu rendesi
 1,5 su bardağı schär mix pâtisserie (mix c)
 1 paket kabartma tozu
 1/2 badem sütü



  1"Yumurta hazırlanır ,çırpılır
  2"İçine stevia eklenir
  3"Süt ilave edilir,çırpmaya devam edilir
  4"Limon kabuğu eklenir
  5"Un ve kabartma tozu ayrı bir kapta karıştırılır
  6"Sıvı karışımın içine un karışımı ilave edilir
  7"Ben 10/6 cm'lik minik dikdörtgen  kek kalıpları kullandım,isterseniz yuvarlak kalıpta kullanılabilir







                  Bu arada yanında,tam da bu sıcak havalarda içimizi serinletmek için birebir olan  lezzetli bir limonataya ne dersiniz... Limonata için www.nefisyemektarifleri.com 'dan  destek aldım,teşekkür ediyorum...

0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum