Kek Tarifleri

 ZEYTİNLİ MİNİ KEK      (6 mini kek)  

Temmuz 12, 2016 glutensizbiz 0 Yorumlar


 

      * 2 yumurta
      *100 gr un karışımı(30 gr mısır unu+50 gr pirinç unu+ 20gr mısır nişastası)
      *1 cay kaşığı kabartma tozu
      *1 büyük soğan
      *1 yeşil sivri biber
      *15 zeytin (isteğe bağlı siyah ya da yeşil çekirdeksiz😊)
      *1 kaşık salça
      *70 ml badem sütü
      *70 ml zeytinyağ
      *tuz,karabiber

  Sıra sizde ;
 
    1" Soğanı yemeklik keselim,sivri biberi küçük parçalar halinde keselim ve soteleyelim

    2"yumurtayı çırpalım,
(Benim yumurta ekstratım hazırlandı ve içine sadece yumurta sarısını ekledim,Bu arada bizim için iyi haber geldi,doktorumuz yumurtaya yavaş yavaş geçişimize izin verdi.Bu yûzden aralarda tüm yumurtaya geçişler yapıyorum,bizimkinin mutluluğu görûlmeye değer,burda tarife devam etmek gerek sanırım,çok konuştum...:))

   3"Çırpılan yumurtaya sütü ekleyelim,çırpmaya devam ,yağıda ekleyelim

   4"Ayrı bir kasede unları ve kabartma tozunu karıştıralım,tuzu ve karabiberi de una ekleyelim

   5"Yumurtalı karışımın içine salçayı ekleyin,karıştırın

   6"Unlu karışımı yavaş yedirerek karıştırın

   7"en son sotelenen biberli soğan karışımını ekleyin

   8"Fırını 180° ayarlayın 25' pişirin








 

   

0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum