Atıştırmalık

Denemedim Demeyin...

Haziran 03, 2021 glutensizbiz 0 Yorumlar




 Bomba

 Bayıldım Bayıldım...

 Evet bir çok yerde tarifi var ancak sütsüz çikolata ile denememiştim ve şimdi pişmanlığını yaşıyorum.

 Bu enfes lezzeti bir de benim elimden deneyin. Tatlı ihtiyacınızı şıp diye çözecek lezzetlerden biri daha. Sadece 10 dakika. Hadi hemen mutfağa. Kahvenizin eşlikçisini hazırlamaya ne dersiniz?


  • 4 tene hurma
  • 4 tane kuru incir
  • 8 badem
  • 4 ceviz
  • 2 paket mayalıhane düşük proteinli çikolata


  1. Ocakta benmari usulü çikolatalarımızı erimeye bırakalım.
  2. Hemen hurma ve incirleri bıçak yardımıyla içlerini açıp ceviz ve bademleri yerleştirelim. Hurmalar ve incir yumuşak kıvamda olmalı.
  3. Ben hurmaya badem ve incire ceviz koydum. tercih sizin.
  4. Benmari usulü erittiğimiz çikolataya bulayıp beş dakika kadar derin dondurucuda bekletiyoruz. Beklerken de kahveleri hazırlayalım.

Afiyet olsun...

0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum