Kek Tarifleri

Erik Soslu Kakaolu Kek

Haziran 28, 2021 glutensizbiz 0 Yorumlar

  

  



Bu sıcaklarda farklı içecek yapımlarını evde üretirken aynı zamanda çıkan posalarında farklı tariflerde  değerlendiriliyor olması beni mutlu ediyor. Bir de üstüne lezzeti yerinde olursa paylaşmadan rahat edemem. Kalan posayı sos haline getirip dondurmalar, sütlü tatlı arası, kek üstü kullanabilirsiniz. Ben  bu defa kek üzerinde kullandım.

Erik sosunun ekşiliği ile buluşan Dr.oetker Glutensiz Kakaolu Kek Karışımı birbirine çok yakıştı. Çikolatanın tadını ekşi ile yakıştıranlar bu tarifi seveceksiniz. Bir çok defa kullandığım bu hazır kek malzeme ve zamanlama açısından bana kolaylık sağlıyor aynı zamanda lezzeti de harika. 

  • 1 paket  Dr.oetker Glutensiz Kakaolu Kek Karışımı 
  • 8 erik posası 
  • 2 çorba kaşığı Doal Meyveden şeker


  1.  Kakaolu kekin içerisine içerisine 1 kaşık karnıyarık otu tohumu tozu, 3/1 sıvı yağ, 3/2 su ilave ediyorum. Üzerindeki ölçüler daha farklı dilerseniz yapım aşamasını yazılı olduğu gibi de yapabilirsiniz ancak ben en uygun lezzeti böyle sağladım.
  2.  Karıştırdığımız kek malzemesini önceden ısıttığımız fırında 30-35 dakika pişirelim.
  3.  Meyve posasını rodadan geçirip üzerine meyveden şekeri ilave edip yine rondoddan geçirelim.
  4.  Pişirdiğimiz kek biraz ılındığında sosumuzu üzerinde gezdiriyoruz.
 Afiyet olsun...

0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum