Tatlı Tarifler

Size Bir Yalancı Tiremisu Tarifi Vereyim Mi?

Haziran 21, 2021 glutensizbiz 0 Yorumlar



Yalancı Tiremisu

Yine yeniden bir pazartesiden merhaba. Gününüz ve haftanız güzellikler ile geçsin diyerek ilk güzelliği ben yapayım. Haftaya tatlıyla giriş yapalım mı? Tarifin orjinali Tuğçe hanıma aittir. Dyt. Tuğçe Yurtdaş'ı uzun süredir takip ettiğim sevgili Seda Altın sayesinde tanımış oldum. Bu tarifi de diyet listelerini takip ederken ulaşmış oldum. İnanılmaz pratik ve lezzetli tarifler paylaşıyor. Bayılarak uyguluyorum. Kendim için yaparken neden Batu içinde dönüştürerek uygulamayım ki dedim ve badem sütünden ve mısır irmiğinden de enfes bir lezzet çıkmış oldu. 

1 su bardağı badem sütü

2 çorba kaşığı mısır irmiği

1 çorba kaşığı bal

4-5 damla vanilya özü

1 çay kaşığı türk kahvesi

1 çay kaşığı ham kakao

Badem sütünü bir tencereye alalım

İçerisine mısır nişastasını ekleyelim, sütü çekene kadar ocakta karıştıralım.

Süt çeken irmiğin biraz soğumasını bekleyelim ve bal vanilya özünü ilave edelim. Kaseye alalım.

Üzeri için türk kahvesi ve ham kakoyu karıştıralım ve kasenin üzerine süzgeç yardımıyla serpelim.

Afiyet olsun...

0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum