Sebzeli Tarifler

Spaghetti Squach ile Anne Tarifi

Kasım 01, 2021 glutensizbiz 0 Yorumlar



Sebze Köftesi

 Kabağın her çeşidini kullanmayı severim. Bugünkü kabak ise kızkardeşimin o muhteşem bahçesinden, en doğal, en lezzetlisinden. Pişirildiğinde spagetti makarna gibi bir görünüme sahip oluyor. Spaghetti squach (spagetti kabak) ismi bile iştah açıcı olabilir.





 Çeşitli şekil ve boyutlarda olan spagetti kabak kalorisinin az olması nedeniyle de tercih edilebiliyor. Bizimki tamamen lezzet odaklı bir tarif oldu ancak yakın zamanda soslar ile tatlandırarak da farklı bir tarif daha denemek istiyorum. Bugünkü tarif tabiki yine annemden...
 Haftayı  bir anne tarifiyle açalım mı? Anlatmıştım, annemde glutensizin ucundan tutarak en son tarhanayı da yaptı. Dahası, sonrasında bizi ne tarifler bekliyor bilemiyorum. Isınma turlarını atlatmaya başladı yavaş yavaş. Herkese iyi haftalar diyerek tarife geçiyorum.


  • 1 bardak ince rendelenmiş havuç
  • 1 bardak ince rendelenmiş patates
  • 1bardak ince rendelemiş spaghetti squash (spagetti kabak)
  • 2 dal taze soğan
  • 1 tane kuru soğan
  • Dereotu ( ne kadar sevdiğinize bağlı)
  • 1 çay kaşığı guar gom
  • Karabiber
  • Tuz

Tüm malzemeyi bir kasede yoğuralım ve köfte şeklini verelim.

Kızgın tavada kısık ateşte biraz yağ ile yavaş yavaş pişirelim.

Afiyet olsun...

0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum