Çorba Tarifleri

SICAK ÇORBA

Nisan 06, 2021 glutensizbiz 0 Yorumlar

Gluten, yumurta

Süt ve süt ürünleri olmadan...




Tatlı patates evlerimizde klasik patates kadar kullanılmasa da tariflerimizde yavaş yavaş yerini almaya başlıyor. Ben uzun yıllardır kullanıyorum. Bir dönem oğlumun patates tüketmesi de yasak olunca kendisiyle o zaman tanışmak durumunda kalmıştım. Türkiye’de de üretimi başlamış olsada halihazırda ithal olan bu ürünün market reyonlarında daha yaygınlaşmasına öncü olabilir diye düşünüyorum. Haşlanıp salatasını yapabilir, fırınlayabilir, kızartabilirsiniz. Çorbası, kurabiyesi, keki bir çok tarifte kullanabilirsiniz.



3 tatlı patates

2 pırasa

Pastırma

Tavuk suyu

Karabiber

Tuz


Zeytinyağında patates ve pırasayı kavuralım.

Tuz ve karabiberi ilave edelim.

Tavuk suyu ve suyu ekleyelim. Blenderdan geçirelim.

Miss... Çorba hazır. Sunum yaparken pastırma ve krutonları ilave ettik mi tamamdır.

Bal olsun...


0 yorum:

Yorumlarınızı bekliyorum